Thursday, November 11, 2010

you want it ?? i will play it !

salam sayang ,,

toinktoink !! just now ,, ade mamat dah meng~ugut saya ! wahwah ! berani sungguh dia ya ??!  its okeyh ! want to know the story ??

it start like this .. for you all information ,, dia tak pandai BI , dlm bahasa kasar nya ,, dia BODOH dlm bahasa antarabangsa ! :D

yeerr .. nak cter ni .. dia ugut saya ,,katanya ,, dia anta virus kt lappy saya ,, dan dlm masa 48 jam ,, lappy saya akan meletup ! mcm ni lah ,, dia gunakan otak dia yg bengap tuh ,, yg menginginkan lappy saya musnah !

tetapi ! ini ATIKAH ! saya sahut cabaran dlm permainan BODOH dia tuh ! yeah ! saya akan tnggu 48 hours ,, dan ! jika btul lappy saya meletup ,, saya harap dia akan bersiap sedia .

kerna ,,peperangan yg sebenar akan bermula ! saya akan menyerahkan segala bukti yg saya ada ,, pada pihak berkuasa ! yahh ! dan ,, saya akan HERET sekali AWEK dia .. dgr tak ?? saya akan heret mereka ke BALAI POLIS .

its up to you nak backup sape . tapi ,, aku warning kau awal2 ,, kau belum kenal sapa aku .. sekali aku masuk ,, sampai mati aku main game ni :)

tunggu saja . 48 jam akan berlalu . mudah ! yang terbaik akan menang !! tunggu yaa ! saat kemenangan akan tiba ! aku akan buat kau melutut bila saat itu tiba ! tunggu dan lihat .

xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

5 comments:

  1. ada jugak ker virus yang mcm tu?? huhuhu
    cam x logik jer.. huhuhu tp xper... keadilan harus diketengahkn.. caiyok2..

    ReplyDelete
  2. whoa..ada ke virus camtu??tak pena lg denga..ke dy klentong je?

    ReplyDelete
  3. entah ..
    ni un tgh menunggu ...
    nth btul ke idakkk ...
    senang jea ..
    kalu betul ada ..
    buat jelah report polis ..
    ape ssh .. :)

    ReplyDelete
  4. mak aih. jadah virus tu.? jenis influenza jugak ke.. sebagai seorang pengamal amalan-amalan i.t, dengan komputer yang tiada antivirus aku tergelak sorang-sorang.. haha..

    ReplyDelete