Wednesday, November 10, 2010

dia MAMA saya lah :)

salam sayang ,,


comel kan dia ?? hee ~~ 
toinktoink !! ini MAK MERTUA SAYA ! hari ini ,, dia organize competition di sekolah .. mulanya ,, mmg saya nak menyertai competition tu ,, tetapi .. saya tidak cukup berani .. HAHA 

saya tkt tahu ..  yerr ,, tahu la ,, kena amik hati dia .. tapi saya ni jenis yg cpt gelabah jugak bila dgn dia ini .. tatau lah knpe .. yg pasti ,, bila dgn dia ,, darah saya akan naik ke kepala .. fuhhhh ,,,

tapitapi ,, saya mintak maaf ya MAK MERTUA .. hoho .. kerna saya tidak menolong kamu tadi .. bkn taknak .. tetapi saya tkt .. yeahh .. tkt sgt ... 

wait for tomorrow yahh .. i need to see you .. i need your help actually .. pray for me yahh ,, supaya tak pengsan dpn dia .. HAHA.  ( tiputipu ) =="

xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

No comments:

Post a Comment