Friday, November 12, 2010

dengan sukahati saya :)

salam sayang ,,




toinktoink !!  yooo ! hahhahaha . as you can see the picture above ,, ianya adalah hadiah ! HAHHAHAH  ! saya memenanginya tahu ! johan ,, second place and third place saya dapat ! hee~~


iyahhh ,, org pun bosan tgk muka saya amik hadiah tadi .. malu lah jugakk .. cikgu tersalah bagi hadiah .. hahahah .. byk kali saya kena bgn dan ambil ..


ishishish ! tapitapi , saya rasa bersyukur kerna saya memenangi hadiah tersebut :D iyolahhh ,, manalah saya pernah dpt hadiah sebegini .. hihi


walaupun hadiah nya biasa saja ,, saya bersyukur kerna berpeluang memenangi hadiah ini . kepada guru-guru yg terlibat ,, dengan sukahati saya ucapkan tahniah kerna aktiviti selepas pmr berjalan seperti yg dirancang :)


xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

4 comments: