Tuesday, November 1, 2011

mood rajin dah datang .

helloo :)
harini titibe ada mud nak conteng kt blog nih , hehe ! tapi sakit ati , internet lembap macam siputtt ! geram betol ! titibe nak buat hal , mengong ! pedulikan dia , jgn kawan dgn dia .. harini lepak dekat sekolah mcm org gila . haha ! yelaaa , takde exam , yg dtg pun , 9 org jeee .. aku antaranya laa kan , budak rajen mmg cmni , suka dtg sekolaaa . haha !

btw , ni nak buat luahan hati ni , tadi lepak kat bilik seni ,selongkar kt situ , tgk kertas seni paper 2 .. haihh , mcm apaaa jee ! ada lukesan lawa , tapi markah rendahh ! ada lukesan yg buruk , i mean kurang lawaa , tp markah agak tinggi .. sedehh ! tgk aku nya , dengan paper 1 , campur2 , jadi 78 ! omaigodd ! cikit gilaa ??? tapi , ckg ckp len , haihh , tatau mana nak cayaaa ..
sedeh gilaa laa duh ! taknak 78 ! nak 80 ++ ! :(((((

tutup la cita psl exam , sedeh ! .. tadi di bilik seni , kami selongkar lukesan kami dari mula , masa awalawal tahun dahulu kala ! haha ! lawak un ada ,, comel jee , hahaha ! tapi ,dari pemerhatian mata aku kan , budak kls aku ni kebanyakan nya pandai melukes .. karya mereka sangat cantek ! tgk kls len punya pun , cikett je ,, kami punyaa , sampai tak muat drawer simpan ketas lukesan tuh ! haha !

titibe rindu dekat hero ! hehehe , heroo sekarang dah keje .. dekat A&W .. bertuah dia dapat mkn free kt situ .. jeless laa , takpe , satu hari nanti , saya dan kwn2 akan dtg makan kt situ , lawat awk keje .. hehe , saya buat lawatan mengejutt ! tgk laa nty , kekeke :P
heroo keje rajen2 ye sygg , jgn malas2 .. awak tu lelaki , kena rringan tulang ,, nty nak kawen, senang .. kumpul uit dari skung .. leh kawen cpt .. hiihii , saya gatai , tp ngn awk je .. kekeke :P

okay , nak pergi makan .. lapau .. haha ! bubuyee kawankawan !

No comments:

Post a Comment