Wednesday, November 2, 2011

harapan berkecai .


hey , now aku saket hati .. tahu tak ??... punah harapan nak genggam sejarah A ! aarrrrrrr !  saketnyaa hati ! serius mcm tak percaya jee ! .. mcm mana laa leh jadi mcm nih , hmm .. sedeh tahu ?!.. 60 ++ je dpt , omaigod .. terokk betul ! hmmm , mmg hati ni rase mcm kena koyak , kena korekk !! saketttt ! sedehhhh !

tadi dapat dua paper , sejarah dan seni .. hurmmmm ! seni pun sama .. tak boleh dibanggakan sangat ! markah ciput ! 87 only ! sedeh sedeh seedeeehhhhh !!!!! ... tak tahu nak ckp apa lagi , sedeh tahap org gila dah nih ! ..
takda mood ! okay , bye !



lupa nak ckp , kelas aku menang drama competition BI !! gumbira ! haha ! bukan nak berlagak ,tapi nak buat luahan je , tp peduli apa  aku , nih blog aku , sukahati aku la nak ngarut apa pun :P
tp aku gembira sbb kls kitorg menang , tak sia sia moto aku xcdent , masuk longkang , sbb competition nih menang ! bukan ketiga, bukan kedua , tapi JOHAN ! hee , tahniah untuk semua kawan kawan 4 WIRA ! you all mmg terbaikkk !!

you all , kls kita mmg tak BERSOSIAL sgt mcm kls lain , tapi , kls kita ada semangat KERJASAMA ! aku percaya , dgn semangat mcm tu , hubungan kita akan bertahan lebih lama lebih dr org yg bersosial kan ? :)
jadi harap harap , ahli kls kita , tak ada yg turun kelas .. semua stay sampai next year !
i believe we can do it !! 4 WIRA is THE BEST ! hehe ,

No comments:

Post a Comment