Thursday, June 9, 2011

coretan minda

malam yg indah kurasakan , bintang berkelipan di langit .. bulan purnama terang seakan tahu takdir yg bakal hadir .. di kesunyian malam ini , aku bersendiri memikirkan betapa pantasnya masa berlalu pergi ... aku terfikir ,, mungkinkah kenangan semalam terjadi semula ? ....

eceeceeehh ! hha ! macam nak buat novel pulokk ... hha ! haihh,, tade lah kesitu ... saya tak pandai lah nak karang ayatayat yg persis kayak dlm novel ... tapitapi ,, minat saya ,, suka membaca novel  ! biasalahh ,, majoriti kt dunia ni ,, kaum hawa mmg suka membaca novel ...

okay ,, sebenarnya ,, tak tahu nak merepek apa .. haha ! eh ! nak tahu tak ?...  cuti ni ,, saya tak holiday kat manamana pun ! ...  hee ! sila tepuk tangan !! .... hha ! kesian kan kt saya ??... jeles woo hati ni bila dgr kwnkwn pergi bercuti ,, malah superman saya pun pegy holiday ... ahh !... sgt jeles duh ! -.-'

mana tak nya ,, two week holiday ,, tapi tak keluar manamana pun ..  timetime mcm nih lah , rindu sgt dekat kwnkwn 4 wira ,, superman saya ,, ckgckg kt sekolah ,, senang cite ,, semua lah ! .... dekat rumah ,, saya habiskan masa dgn baca novel je ..

bila dah baca novel ,, biasa lah kan ,, meleleh air mata nih ... sampai bengkakbengkak mata ... bytheway ,, kalau dalam hidup ,, saya suka kalau semuanya berakhir dgn kebahagiaan ... macam fairytales lah .. arrrr !!! sukasukasuka !!..... hhihii ,,

yelah ,, kalau ending story ,, si hero tak bersama dgn heroin ,, sgt sedih woo ! ... benci macam tuh ! ... nak kalau cerita ,, happy ending .. si hero bersama dgn si heroin ... baru romantik ... wahwahhh !! lagilagi bila berakhir ,, si hero dukung si heroin !!... comel lah seyyhh ! ...

pastu ,, bila si hero jemput si heroin ,, nak masuk or keluar kereta ,, si hero bukak kan pintu ... wahhh !! comel nya !!... suka nya kalau jadi macam tuh !... hee ,, and guy yg gentlemen ,, wahh ! kalau pergi dinner or whatever ,, guy yg orderkan .. tnye kt girl nak makan apa ,, then , guy pergi order ... waduhh ! hatiku berdegup kencang lah !...  story yg hapy ending gitu lah yg saya sangat suka !...

see !.. entah apalah yg saya dah merapu nih ,, -.-'  hihi... saya rindu ohh kt superman saya !... huaaaa !...  entah apa lah yg dia buat sekarang nih ... rindu sesangatsangat nya dekat dia .. okay ,, sekarang saya tengah pening memikirkan ,, nak bagi present apa dekat mama arah for birthday dia nty ... aduhh ,, tak senang betul lah .. udah lah susah nak amik hati dia ... yela ,, infront of me ,, mmg dia agak kerap lah jugak senyum ,, tegurtegur ... tapi,, tak banyak cakap lah !...

nak rapat dgn dia macam dgn ckgckg lain ..  aneh duh ,, dgn ckg lain ,, saya ni senang je rapat... bergurau senda semua ... tapi dgn dia ,, dia macam takleh dibawak bergurau .. takut nak cakap lebihlebih dgn dia ... yelah , takut dia kecik hati ke ,, apa ke ...  haihh ! problemproblem -.-'

okay lah ,, dah taktahu nak merepek apa lagi ... hehe ,, tengs eh utk yg baca bnda merepek nih ,, kekeke ... terima kasih kerana sanggup membuang waktu membaca disini ... hehe ,, selamat malam semua !..

2 comments:

  1. eleyhhh .. mak hazirah lagi ur kuat tacink .. org teroi , dye teruli .. bhahahha

    ReplyDelete
  2. ahahah ! tahu takpe !...
    marah hazirah bila tahu kita kutuk mak dia ...
    kang dia ngadu lak kang .. haahhahah

    ReplyDelete