Wednesday, May 25, 2011

This failure makes me helpless

hmm ,, tak penah rasa sampai mcm nih ... rasa kecewa gila .. rasa malu pun ada ... arrgghhh ! dah kau bodoh ! mmg lah org dpt lawan kau ! sape suh taknak belajar ! ni balasan nya ! mmg padan muka kau !

seni kertas dua dah tentu kau dpt rendah ! kau tahu tak ATIKAH ?!! paper satu pun rendah !! mcm org tak pernah belajar je ! kau tak malu ke haa??! shitt ! damn !! hati aku menangis ! argghh !! first time aku nangis utk exam ! sejak aku tadika , smpai lah sekarang ... utk yg pertama kalinya ,,,

aku nangis utk exam ... hancur gila hati aku ! remuk mcm kena langgar lori besarrr punya !! ahhh ! sebabkan exam seni ni ,, jiwa aku jadi kacau !! apa masalah kau ! exam lain kalau fail ,, kau tak heran pun ! arrgghhh !!!! bodoh bodoh bodoh !!!!!!

aku benci gila diri aku ! exam senang mcm tuh pun ,, boleh down !!! shitt to me lah !!!  damn !! bnci bila jd cmnih ! arrrggghhhhh !!!!

- NOT IN MOOD -

No comments:

Post a Comment