Monday, May 23, 2011

art has been passed

dah lepas akhirnya exam seni .. yeahh ,, okay ,, sebelum ini sgt lah gabra memikirkan mmcm mana lahh nak wat hasil seni yg cantik .. terutama sekali bila guna water colour ,, catan ... haihhh ,, okay ,, saya ngaku ,, saya tak pandai babbab mewarna guna watercolour suma tuh .. susah weyy !... 

dua hari saya menuntut dgn sistar saya ... cara-cara nak hasilkan catan yg menarik ... byk lukisan yg dihasilkan semasa saya menuntut .. okay ,, bukan senang nak belajar nih .. kena ada minat dgn semangat yg tinggi ..thank you sistar ! okay .. saya mengaku , sangat tensyen semasa hasilkan cantan tersebut .. berkat kesabaran saya.. alhamdulillah ... semua okay .. even takdelah cantik sgt ...

honestly ,, lukisan yg saya hasilkan ,, tidak secantik rakan saya .. okay ,, saya jeles tahu .. rakan saya tuh ddk dihadapan saya .. lukisan dia sgtlah cantik .. yg buat saya terkilan nya ,, dia baru tahun nih amik aliran seni .. yg saya nih ,, dah bertahun sebati dgn aliran seni ,, tapi , lukisan dia ... lebih cantik dari saya ... malu duh ,,

takpelahh ,, yg penting bersaing secara sihat .. itu yg penting .. am i right ? hehe .. eh,, lupa nak ckp .. tadi ,, saya naik ke kls dgn mama arah ! hee ,, jalan bersebelahan tuh ,, saya tawarkan nak angkat barang dia ,, dia taknak .. jual mahal .. hehe ,, tkpe2 ,, next time msti awk bg saya tlg awk punya .. tnggu saja ..hehe .. harini dia sgt cantikk ..hehe ,, bila dia senyum ,, fuhhh .. comel sungguh... buat saya semangat je nak buat seni .. haha ! eh ,, dah lari tajuk nih ,, hihi

sambung alik ,, saya nak tunjuk gambar sebenar lukisan yg saya buat ,, dgn catan yg dapat dihasilkan ..


taarraaa ! ini catan yg saya olah daripada gambaran yg sebenar ..
 buruk bukan ? haihh ,, takpe .. sabo jela .. hehe


cantik bukan ? hehe ,, ini gambar sebenar ..

p/s : iloveyouforever

No comments:

Post a Comment