Sunday, April 10, 2011

pertandingan melukis UITM Shah Alam

kamu semua jgn nak tnya saya dan wakil smks19 dapat tmpat keberapa okay ?. penat tahu , haihh . mereka semua pro melukis , mewarna . kamikami ni beginner lagi . melukis bole lahh ,, sampai warna ,, whoaahh ! hancur teraburr ,,, bhaha !


maaf ye ckgckg seni ,, melukis mmg kami boleh buat . tapi kalu mewarna ,, susah sikit lahh .. masa pergi ke UITM , saya merasa agak kerugian disini . kerana tidak naik dgn mama arah . haihh ,, dorg suma nak naik dgn mama arah . sibuk aje . hahaha ! 


bila dah masuk kereta ckg nora ,, boleh pulak keluar soalan dari mulut dia ,, kenapa awak tak naik kereta ckg zaharah ? byk kali pulak tu  tnye ,, selagi aku ta jwb ,, selagi tuh dia tnya .. waihh . terpaksa bg jawapan . kereta tu dah penuh ckg .. hahaha ! gelak ckg . hahaha .


tapi dekat UITM tuh ,, walawehhh ,, cantik gila duh stok lukisan sana ! menggila tgk tahu ?! lukisan mereka real gila ! sangat teruja saya di waktu itu . lukisan emo ada , tangga dam ada . waihh ! best gilakk ! saya tersangat lah suka semua lukisan yg ada disitu . 


gila best . best sebab tgk lukisan cantikcantik . that time ,, tibatiba terfikir ,, kalau lah dapat lukis macam ni ,, waihhh ,, bangga wokk ! hahaha ! anganangan aje ,, hihihi .


masa meukis ,, okay saja . sampai waktu mewarna ,, haihh. tuhan je yg tahu . sakit hati betul . hahaha ! nak aje amik beg , terus balik . nak nangis pun ada . sebab fikirkan tak elok cemarkan nama sekolah ,, saya tetap gagahkan diri siapkan lukisan tersebut . haha ! 


tikah syg faqihuddin forever !!

No comments:

Post a Comment