Sunday, April 10, 2011

kejohanan sukan sekolah :)

macam biasa lah kan ,, bila ada event macam ni ,, saya ada job .. skuad kebersihan kann,,  haha ! tapitapi ,, kali ni best punyaa ,,, mama arah dengan saya ! hee,, suka nya !! <3<3


hari sebelum kejohanan sukan ,, rumah saya tiada air , actually satu 19 dan 20 takde air . haihh ,, sudah lah nak kena ikut ckg nora pasang banner suma tuh ,, saya tidak hadir ke sekolah pada masa itu ,,tapitapi ,, saya mandi okay . saya pergi mandi dekat surau.. actually saya dtg sekolah ,, tapi cuma nak membantu ckg nora sahaja . haha


bila dekat bilik seni ,, haihh ,, ckg nora pegy bagitahu mama arah pulak yg saya ni tidak hadir ke sekolah tapi dtg nak tlg .. waduhh ,, si mama arah pulak pandang saya , then kata ...  bdk ni memang ,, ngadengade ..  waihhh ! selamber je dia ckp cmtu ,, buat muka tak bersalah pulak tuh -.-'


pada hari kejohanan sukan pula ,, okay lahh ,, sampah tak byk .. so , segelintir dari kami rehatrehat je .. lepas saya dan ain menjalankan tugas ,, kami pun join lah mereka .. dudukduduk tak jauh dari tempat ckgckg berada . tak lama tuh ,, ckgckg pandangpandang dekat kami ,, waihhh ,, apa ni pandangpandang .. malu laah kami .. 


after that ,, mama arah panggil saya ,, dia ajak tlg dia bukak banner suma tuh ,, waihhh ,, dia mcm cuba nak ckpckp dgn saya ,, tapi mcm malumalu .. hahah ! yeaa ! sama lah macam saya . hihi ,, kalu ikt hati ,, nak ajer beramah mesra dgn dia mcm ckg len .. tapi takut plus malu :')


yang penting ,, dia nak cakap dgn saya . haha ! saya hanya mampu tersengih macam makanan sedap . huahua ! btw ,, lately ni ,, saya perasan ,, mama arah kerap tegur saya . waiii ,, bangga wooo ,, hihihi . itu saja yg jadi pada kejohanan sukan sekolah .. hehe 


tikah syg faqihuddin forever !!

No comments:

Post a Comment