Saturday, January 15, 2011

kehidupan masa form4

salam sayang ,,


Tingtong !!lama tak update blog ini .. sorry ye rakan rakan .. saya teramat lah busy .. orang kata ,, form4 nih ,, tahun utk honeymoon ..


tapi ,, dorg tu suma PENIPU !! takde makna nye hneymoon .. homework byk gila ! bertimbun timbun  tahu ?..grrr ,,  for you all information ,, saya dapat seni ,, gila sedih ..


kelas wira tahu ??dari perdana turun wira ! gila jauh jatuh . kelas ke 6 tuh ! bayang kan ,, dari kelas kedua , turun ke situ .. mendadak tahu ??...  -.-


tapi ,, selepas seminggu saya berada di kelas itu ,, saya telah dapat terima kenyataan yg saya kena berada di kelas itu .. huuu ,,


masukmasuk sekolah je ,, dah ada ckg suruh buat presentation guna powerpoint .. whatthekind you teacher !!! haiihhh ,, bm dan perdagangan lak tuh .. elloo teacher ,, baru bulan satu maa ,, bagi lah peluang kt ktorg cikit ,, haihhh


not bad lah kelas tuh .. kawan kawan suma baikbaik .. cuma ada lah segelintir tu yg mulut cam haprak ! haihh ,, cik abe ,, jaga mulut tuh ,, aku menyampah dgn mulut kau tu ,, cakap tak serupa bikin ..


yg lain , suma okey saja .. tapi ,, masa geografi ,, ckg panggil nama saya SITI AMINAH ! ohhmyguicii !!! nama saya ATIKAH !! pnyer lah comel nama saya ,, dipanggilnye aminahh ,, haihhh ,, malu muka aku nih ... tapetape ,, nasib baik aku baik .. hehe


saya rindu dengan CKG AZEEMAH ,, saya rindu dia ajar saya !! bukan nye ckg yg ajar saya bm masa form4 ni tak best ,, best ,, tapi ,, saya sangat selesa dgn ckg azeemah .. dia dah mcm mama saya ! saya syg dia ! tegur pun dah jarang2 ,, yelahh ,, dia sibuk dgn kelas dia ,, saya pun tak kurang sibuk dengan kelas saya ,,  haihh .. tapi ,, dia tak pernah lupa saya ! hee ,, tu lah istimewanya ckg azeemah ,, dia tersgt baik !


tnggu jela ,, masa 3k nty ,, saya dpt lepaskan rasa rindu saya kt ckg dan juga semua family skuad khas 3k !!! samasama mcm dulu .. kerja samasama ..  rindu nak buat kerja samasama /! wuuaaa !! ...


by the way ,, guru seni saya adalah ckg ROZAINORA ! hee ,, dia comel plus baik ! hee ,, psstt ,, nasib baik saya tidak dapat ckg zaharah tahu ,, fuhh lega ... kalau dpt ckg tu ,, gerenti saya tak dpt nak blaja .. nty saya jdy budak yg sangat baik .. pendiam .. hahahaha .


yang sedih nya ,, ramai budak kelas 3perdana 2010 ,, nak pindah .. yg tnggal ckit2 je ... rmai yg pindah teknik lah ,, mrsm lah ,, sbp lah ,, haihhh ,, sedih siot .. dorang adalah yg terbaik tahu ??.... takde yg dpt ganti kan dorg .. mana tak nye ,, dulu dlm kelas ,,duk buat bising samasama ,, gosip samasama ,, duk lepak dlm bilik kecik kt dalam kelas samasama ,, gelak kuat samasama ,,


haihh ,, mcm2 memory buat dgn mereka tahu ,, pilih lens sampai berebut rebut lahh ,, then sekarang ,, masingmasing nak pergi ,, hishh ,, sumpah memang rindu gila mcm dulu ! korang mmg terbaik doe ! tak tipu ! takpe ,, naty kita suma buat reunion keh ??? suma mesti hadir tau ??!!!


tibatiba terasa rindu pulak dekat ckg tusyen ,, haha ! dulu masa tusyen ,, sibuk dok ponteng2 kelas ,, lah ni ,, rasa rindu pulak ,,, haihhh ... yelahh ,, dlm ta dtg tu ,, tusyen tu byk membantu tau .. hheehee .. weyh suma budak tusyen !!! sensei nak belanja makan kfc nih !!! kita kena set time.. dia tgh bermurah hati tuh !!! hahaha


xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

2 comments:

  1. mse form 3 2009 plg best ;( skrg bnyk gila hw kena buat .haihhh .honeymoon ? gebang giler .

    papehal ,hai SITI AMINAH .hahaha

    ReplyDelete
  2. form3 2010 best ! haihhh ,, jgn la pggl siti aminah .. tak cun lah ,, hahaha

    ReplyDelete