Thursday, December 16, 2010

penyakit saya .

salam sayang ,,


toinktoink !!  hmm ,, saya telah disahkan oleh doktor ,, menghidap sejenis penyakit .. kata doktor ,, symptom2 apabila penyakit saya dtg menyerang ,, adalah ,, diri saya akan menjadi tidak tentu arah , berpeluh2 ,  darah terasa mengalir naik ke kepala , dan tidak dapat mengawal diri ..


** ececehh !! ayat aku ,, skema betul eh ??? hahahah .
** sambung balik ayat skema ,, kuikuikui


kata doktor lagi ,, nama saintifik bagi penyakit saya ialah pentheraphobia . ianya merupakan sejenis fobia .. fobia kepada mak mertua ..  * haha ! . 


ketakutan ini biasa berlaku kepada pasangan yg terlalu memikirkan sama ada diri diterima oleh mertua ataupun tidak .. 


jika ingin sembuh ,, saya harus berani untuk bersemuka dgn org di bawah ,,,


tgk baju dia ! cantik kan ?? hihi ,, tgk lah siapa yg pilih .. haha




* HAHAHAHA ! sengal betul aku nih ,, 


kapada semua ,, doakan saya ,, supaya cpt sembuh drpada penyakit saya ini ya ??? AMIN ,,


xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

No comments:

Post a Comment