Thursday, December 16, 2010

nak ubat penenang bule ?

salam sayang ,, 


toinktoink !!! whoahhh !!!!  saya sedang dilanda kerisauan . **betul ke ayat aku ni ??  .  bole dikatakan saya takut yg teramat sgt tahu ??? aduhh ,, skit otak ni .. nak aje tembak diri sendiri tahu ?! ...


sape ta tkt ,, result PMR yg dijangkakan keluar pada 28 december , telah bertukar tarikh ! iaitu pada 23 december ! urgghhh !! terlebih cpt pulak ! kalu ditangguhkan takpe lah .. 


ini ,, ag cpt pulakk ... hmm .. tkt sgt .. tak dp saya gambarkan perasaan saya ini .. nth ape nasib saya .. sejujur nya ,, mmg saya tidak yakin dgn result yg bakal keluar nty .. hmm ,,


saya nak sesiapa bg saya mkn ubat penenang bule ?? ianya utk mengatasi perasaan saya saja .. bule ? saya ini bukan pandai kawal perasaan saya .. tolong lah ? ** sambil menunjukkan muka yg teramat COMEL !


belajar dah 3 tahun , tp pandai nya , tak jugakk ... tu lah akibat nya ,, kalu dah mls kuasai diri ! rasa menyesal pulak sbb malas nak belajar . ** dulu , kau buat tak endah , skung baru kau nak menyesal ! tak guna dah .. 


ya tuhan  ,, bantulah hamba mu ini ,, menghadapi segala kemungkinan yang telah kau tentukan buat diri ku .. hamba mu terima ,, jika itu adalah ketentuanmu ..


xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !

No comments:

Post a Comment