Saturday, February 19, 2011

tersenyum bangga hari ini !

salam sayang,,

tingtong !! arini ,, saya dan rakanrakan ,, telah menabur bakti di sekolah .. hihi ,, actually ,,kalau nak diikutkan ,, dari last year kami buat kerja sebegini .. guess what ?? kerjakerja macam ni ,, buat saya rasa sungguh happy dan  tenang ! 

kerja kami ini bleh dikategorikan sebagai kerja amal .. kerana kami menjaga kebersihan sekolah ! hee ,, maybe bagi sesetengah orang ,, kerjakerja sebegini menyusahkan mereka dan bagi mereka ,, ia seperti hina . but ,, for me ,, its not like that .. kerjakerja macam ni ,, buat saya rasa happy ! dan saya berasa amat puas hati setelah saya selesai habiskan kerja tersebut .

as you know ,, di sekolah ,, saya adalah ahli skuad khas 3k ,, saya gembira berada didalam kumpulan tersebut . skuad khas ini byk membantu guruguru ,, dan sebagai nya .. pada tahun 2010 ,, mama kami adalah pn.azemah .. segalanya kami kongsi bersama .. 

tapi sekarang ,, tahun2011 ,, telah bertukar guru ,, haihhh ,,, tapitapi ,, alhamdulillah ,, guru yg ganti pn.azemah  itu tersangat lah baik ..actually ,, pn.azemah stil memegang jawatan sebagai guru skuad khas 3k ,, cuma tidak lagi memegang jawatan sebagai guru kitar semula ,, and so on .. 

berbalik kepada cerita hari ini ,, hehe ,, pn.rozainora yg telah mengetuai program pada hari ini .. yeahh ,, dia lah guru nya ,, dia sangat baikk plus cantik ! hee ,, dan ada beberapa org guru juga yg turut membantu seperti pn.zaharah ( ehemehemm ),, ckg sorg tuh tatau nama nya ,, dan juga pn.azemah .. walaupun dia  tidak terlibat dgn program ini ,, tapi dia juga turut membantu . baik kan ?? hee ,

saya rasa amat berpuas hati dapat bekerjasama dengan mereka !terutama dgn mak mertua saya ituh ! hihihi ,, actually saya amat kekok bila dgn dia .. haha ! ( mcm ta percaya jeh aku kekok ! ) yeahh ! itulah kenyataan nya ,, tapitapi ,, tadi dia panggil nama saya ! hahahah ! ( bangga nih ! hihihi ) tadi aku kembang sendiri bila dia panggil aku ,, hhahahaha !

haihhh ,, mmg ta penah nak bercakap dgn dia (oke,itu tipu .),, ttbe ckp ,, hahaha . mana tak aku kembang ! kuikuikui ,, tapitapi muka dia tersangatlah suci ohh !!!  jeles betul . geram tgk muka dia .. tapi rasa nya tadi ,, saya terlebih rajin kot .. entah lah .. kawan saya bilang begituh ..ahaha ,, mereka tak tahu ,, saya sememangnya rajin . hahaha

bila besar nanti ,, saya nak jadi sukarelawan ! membantu orang yg memerlukan .. maybe menjadi sukarelawan dirumah orangorang tua ,, dan sebagainya . kerana saya amat suka kerja sebegini ! ia buat saya gembira ! hee ,,

xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

1 comment: