Saturday, November 6, 2010

teringin :'(

salam sayang ,,


toinktoink !! seperti tagline tajuk di ats ,, saya teringin .  ' huh ??! teringin aper ituu ??!! '  HAHAHAH . sebenarnya ,, saya teringin mkn cokelat TOBLERONE WHITE ! hee ..  


dia adalah kwn terbaik saya ! dia byk buatkan hati saya merasa puas ! HAHA . bila saya mrh , sedih or whatever ,, dia lah yg saya cari ! lebih kurang mcm teman tapi mesra lah . HAHA . jgn mrh ye sygku norfaqihuddin :p


saya nak byk byk macam nih bule ?? ( sambil menunjukkan mata yg kesian ) 




saya benci bila saya harus ddk dirumah . sebab nya ,, ddk rumah ,, kalu ta mkn ,, tak sah tahu ?! ade je benda yg nak mkn .. sampai bdn ni bertambah comel tau .. HOHO


lagi lagi bila sorang sorang ,, mst nak toblerone white .. ish ish ish , teruk btul kan ?? mana tak bdn makin comel .. takpe2 .. boleh guna atika beauty ! HAHAHAH


xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

2 comments:

  1. hey .
    atika beauty tuh ubtuk yg da kawen jer uke !

    ReplyDelete
  2. AHAHAHA !
    yg ta kawin un leh aperrr ,
    aku benarkan .
    hahahhaha

    ReplyDelete