Saturday, November 20, 2010

tebu ;p

salam sayang ,,




toinktoink ! hahaha ! arini saya melawat maklong saya di bandaraya kajang ! hehehe ,, whooahh ! dia sporting tau .. dia hebat tahuu ??? yeahhh ,, dia umpama nenek saya dah .. kuikuikui


ape yg kami minx pada dia ,, pasti dia bagi .. dia tidak seperti suami dia iaitu paklong saya ! pelbagai pantang larang yg ade dlm hidup dia ! ssh btul kalu dgn dia nih ... sbb tu saya lebih rapat dgn maklong saya berbanding dgn paklong saya ! haaha


adekk saya ,, fikri nama yg diberi ,, membawa hajat ingin mkn tebu ..  beliau amat mengidam tebu ! mcm org mengandung lah katakan .. hahaha ! kakak saya pula ,, yg lebih selesa dipanggil ' angah comot ' ,, mengidam pokok lidah buaya ! HAHHAHA . bole pulakk .. =='


actually ,, dia bkn nya nak mkn lidah buaya tuh .. tapi dia nak mengubati parut yg ade di tgn dia tuh .. agak besar dan menggerunkan kalau tgk parut dia tuh ! dia bole dikategorikan sebagai OKU / orang kurang upaya .. HAHA . tipu jea .. tade lah bsar sgt .. tp kalau tgk ,, bole pengsan 1 saat .. HHAHAHA


berbalik kepada tajuk di atas ,, iaitu tebu .. masa nak ambil tebu nyerr ,, dua manusia yg telah disebut diatas ,, telah diserang nyamuk ! dan mereka bilang sama saya ,, mereka akan mati !! gara gara kena gigit nyamuk ! grrr .. masuk akal sungguh lah kan otak diorang nih ! gila kalau dilayan .


bila dah saat mkn tebu nya ,, maka mereka dgn rasa gelojoh dan rakus nya ,, menyental tebu tersebut ! sebagai balasan kerana kerakusan mereka ,, masing masing tercekik tebu ! yg si akak ,, tercekit sampai terasa kat telinga ! *statement tersebut diambil selepas 2jam daripada kejadian tersebut .. sadis betul lah ! HAHAH


yg si adik ,, tercekik tebu ,, dan buleh lagy tergelak gelak .. sambil berkata ,, aduh ,, tercekik tebu ! whoaahh ! hebat betul ! HAHAHA . bila di pasar mlm ,, saya tegur lah ,, ' tu air tebu ' dan si akak menjawab,, ' taknak ! masih terasa lagi tebu kt tekak nih ' wahhahaah !


sekian psl tebu .. len kali ,, mkn jgn ikt nafsu . ada pahammm ??? HAHAHAH


xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

No comments:

Post a Comment