Wednesday, November 24, 2010

rindu pada si DIA .

salam sayang ,, 


toinktoink ! harini saya sudah bule berasa lega ,, kerana si dia telah selesai menjalani pembedahan dgn selamat :) actually smalam dia da selesai ...  sebelum diaa operation ,, dia call saya .. naktahu naktahu ?? dia kata dia syg sgt2 dan sgt pada saya ! 


saya gembira sgt tahu ?? malangnya kami ta dpt nak call lama2 sgt .. iyelahh ,, nak wat operation kan ,,,.. but ,, dia call saya apabila dia sudah sedar selepas operation ! ya allah ,, betapa hapy nya saya ketika itu ! hihihi


sekarang ini ,, dia tgh berehat .. saya nak msj ,, tp tkt mengganggu pulakk .. so , saya batalkan sahaja niat saya itu .. saya tunggu sampai dia sembuh ! walau apepun yg jadi ,, saya tetap akan bersama dgn dia ! kerna ,, saya tak sanggup hidup tanpa dia !


dia lah jantung hati saya ! tidak dpt saya bayangkan hidup saya tanpa dirinya .. saya rindu pada dia ! 


xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

No comments:

Post a Comment