Tuesday, November 16, 2010

kerja amal di sekolah :)

salam sayang ,,


toinktoink ! harini 16 november ! saya dan rakan rakan 3k yang lain ,, telah menghadirkan diri ke sekolah untuk membantu cikgu .. actually ,, kami dtg ,, kerana ckg zaleha meminta bantuan kami utk menyusun meja dan kerusi.


alih alih ,, semua ckg yg nmpak kami ,, semua nak minx tlg .. kami jadi rebutan tahu ?! HAHA . kejap buat kitar semula ,, kejap tlg ckg tu ,, kejap tlg ckg ni .. aduhh ,, penat sungguh .. tak disangka sangka ,, ckg ckg kt sekolah telah mengumpul pelbagai aneka kertas ! fuhh ,, byk betul .. 


tak putus putus kami mengangkat kertas tersebut utk dipost ke bilik SAFI . haihhh ,, lepas nih kami buleh kurus lahh ,, HAHHA . mana tak nye ,, berat tahu  ??.. mcam angkat anak gajah ! HAHA


mcam2 yg berlaku lah tadi .. mak mertua saya ,, ckg zaharah memanggil saya ,, semata2 ingin menanyakan tentang hadiah yg saya beri kepada faqihuddin .. HAHA . comel sungguh dia ! dengan blaus dan kain ,, perrgghh !! cantik sekali !  :D


kami balik lebih lambat dari guru guru di sekolah .. byk keje lah katekan .. mengalahkan org yg bekerja .. ish ish ish .. nak tahu tak ?? lepas saya tlg ckg hafizah kot namanya ,, ckg normala panggil saya .. almaklum lah ,, dia rindu saya tuh .. HAHAHHA


saya dgn muka tersengih pegy lah kt ckg ... dan bermula lah dialog antara saya dan ckg normala :)


saya : ye ckg . knpe ?? rindu kt saya eh ?? ( sambil muka sengih sengih )
ckg : ha'ah ,, rindu .. ( sambil cubit lengan saya ) 
        saya nak numbor kamu lah atikah ,, 
saya : aikk ?? nak buat apa ?? ckg admire saya ke ?? ke nak kacau saya ?? ( sambil ketawa ) HAHA
ckg : ish ,, ckg nak minx tlg kamu naty ,, sebelum skolah bukak ,, saya nak awak bantu saya .. kemas2 suma .. naty awah ajak lah kwn2 awak ..
saya : ouh ,, boleh2 .. ( saya pun berilah numbor saya kepada ckg )
ckg : okayh . kalau apa apa ,, saya contact awak ye ??
saya : baik . 


tiba tiba ,, ckg zaharah nak lalu di tempat saya dan ckg normala berada ..


saya : k lah ckg ,, byebye ( saya berkata kepada ckg normala )
ckg : haaahh ! lari lari . ( sambil menjeling kepada ckg zaharah )
saya : ish ,, mana lah ckg tahu aku nak lari ni (berkata dlm hati ) 
         mana adelah ckg .. saya berjalan saja ... ( sambil tersengih )
ckg : elehhh ,, mcam lah saya taktahu .. 


HAHAHA . ckg ni mcam ade sixth sense pulakk ,, tahu tahu ajerr ... :p


tu sajalah yg berlaku di sekolah tadi .. saya penat sekali .. saya mahu tido ni .. =='


xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

No comments:

Post a Comment