Sunday, October 31, 2010

my ONLY ONE :D

salam sayang ,,
NORFAQIHUDDIN NORHISHAM ,, i MISS you !!
toinktoink !! mcm yg anda lihat ,, gambar diatas adalah suami saya .. hensem kan dia ??? hee~~ saya sayang sgt2 pada dia .. saya peduli ape kalu org tak suka saya rapat dgn dia .. kau kesah ape ?? laki aku ,, hak aku lah ! so , jgn nak busy body rumahtangga aku .

bagi saya ,, dia seorang yg tabah .. ALLAH da byk bagi ujian dekat dia ,, tetapi dia tak pernah pts asa .. yea ,, dia amat kuat .. kalu saya ,, mmg saya ta dpt betahan .. itu salah satu perkara yg ada padanya yg dapat menarik hati sy dan mengajar saya untuk menjadi lebih matang ..

kasih sayang yg dia berikan pada saya ,, sudah cukup untuk membuatkan saya merasa bahagia .. sehinggakan saya merasa takut dia akan berpaling dari saya .. sudah beratus kali dia menyakin kan saya bahawa dia tidak akan pernah berpaling kerna saya adalah satu satunya perempuan yg dicintainya ..

walaupun begitu ,, saya cuma wanita biasa yg mempunyai perasaan tkt akan kehilangan satu satu nya lelaki yg amat saya cintai .. saya insan yg lemah , tidak seperti khadijah isteri Rasulullah saw .. saya mudah berasa cemburu apabila melihat dia bersama perempuan lain .. 

saya tidak ingin kehilangan nya kerana dia adalah lelaki yg amat istimewa .. saya tidak peduli akan kekurangan yg ada pada diri nya .. kerna ,, memiliki dirinya adalah sesuatu yg saya tidak akan menyesal sepanjang hayat saya ..

dia juga telah menjaga saya dgn baik .. hihi .. tapi tapi ,, saya pelik .. mengapa rakan rakan saya , family dia , mengatakan dia sudah gemuk .. ==' pada pandangan saya ,, dia tidak berubah .. tetap mcm dulu .. pelik juga .. mata saya yg rosak ke ataupun mata mereka yg rosak ??....

di sini saya ingin menyatakan ,,cinta saya hanya utk dirinya .. hihi :D  saya hanya ingin bersama dgn nya ! rindu dekat dia .. lama dah kitorg tak keluar sama sama .. sumpah rindu gilagila ..  

saya mengaku lah ,, kami dah bersama hampir 2 tahun ,, tetapi gmbar kami bersama ,, hanya sedikit .. bahkan bisa dikira bilangan jumlahnya .. saya tgk di facebook ,, pasangan lain ,, bersama baru beberapa bulan ,, tetapi photo mereka ,, mashaALLAH .. belambakk makk aiii ... 

saat ini ,, saya terfikir ape yg sedang dia lakukan ,, sudah mkn ke sayang saya tu .. sihat ke tidakk ... kalu kredit ade ni ,, sudah pasti saya menelefon dia .. rindu yg teramat sgt ! saya sedang memakai sweater si dia ! hee~~ 

xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

No comments:

Post a Comment