Wednesday, October 27, 2010

i got it .


Thanks to areeni zafira for the tagged :) So this is the rules :
Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, its because i want to know more about you.

This is me ;)

1) Winkk Winkk !! Yes, Nuratikah Shahirah is my name. you call me whatever you want . Example ,, comel , cute , cantik , and so on .. HAHA ! Kidding lah . you can call me tika  :D

2) Married already :D .
3) Toblerone white is my favourite . senang cita ,, i loikee all white chocelate  :D

4) I have 4 siblings including me. turn ke 3 adalah saya . tapi dalam family saya , saya ni yang macam anak bongsu . manja telebih . mengalahkan adik saya :D HAHAHA


5) Norfaqihuddin is my husband . saya punya sorang saja okeh ! org len tidak dibenarkan rapat dengan dia !


6)  queencontrol is my type :D tak suka ?? boleh mampus ! haha . tahu maimun ni ,, pasti kena bebel lagi . HAHA


7)  tidak mudah mesra  dgn manusia tp mesra alam . HAHA . 

8) Saya mudah terasa hati akan apa yg diperkatakan org . 

9) tak mudah menangis . saya kuat :D tetapi tak sah jika baca novel ,, tak nangis .. asal baca novel ,, pasti meleleh air mata . HAHA

10) saya tidak mudah lupakan kesalahan yg org pnh lakukan pada saya . even org tuh sudah meminta maaf .

11) hate BITCH ! yeahh !  

12) Attention ! SMOKERS , BITCH , MANUSIA YG TAK ADA ADAB , PENIPU , are not allowed in my life . asap rokok boleh buat kita mati cepat . plus , mulut korg bau busuk lah smoker ! bukan mulut ajee ,, satu bdn BERBAU ! bertaubat sesiapa yg bergelar pelacur . tak terkata betapa aku benci kat kau .

13) sekali saya benci ,, selamanya saya benci :)

14) simpan angan-angan untuk mengelilingi dunia :D -- ROME , ITALY --  tempat yg telah mencuri hati saya :D sungguh cantik dan indah tempat disana .

15) I love to eat eat and eat. kek cheese ! wahhh ! sedap nya ... chocolate cake is not my taste . 

16) TomYam . yumyum ! hee~~ masakan yg masam2 dan pedas amat digemari oleh saya ~ :)

17) saya boleh jd seorang kawan yg baik dan juga seorg musuh yg kejam . thats me :)

18) kuat MERAJUK ?? saya ke tuh ?? HAHA . enth . tnya teman saya . mereka lebih kenal siapa diri saya . 

19) saya boleh bertukar menjadi seekor harimau jika saya marah tahap Gunung Kinabalu . HAHA 

20) saya sayang guru-guru saya . ini kerana mereka beri saya ilmu :)

21) One more thing, bercakap dengan saya , jgn marah2 . kerna itu boleh membuatkan sy bertindak diluar kawalan . saya tidak tahu bagaimana cara utk mengawal perasaan saya .

22) saya inginkan seorg adik ! perempuan . huhu .

23) saya tidak menggemari ikan dan juga sayur . my mom said , ' sbb tu lah muka byk jerawat , sayur taknak mkn '  HAHA . i admit that i'm a choosy person

24) saya suka tido . 

25) lastly , saya adalah seorang yg egois .ego yg terlampau tinggi seperti gunung everest :)  terlalu mengikut perasaan . bila marah , marah melampau . bila sedih , sedih terlampau . bila gumbira , gelak memanjang :D

Saya nak tagged : haidi 

No comments:

Post a Comment