Sunday, October 17, 2010

aktiviti baru :)

salam sayang ,,

heyhey ! PMR sudah habis !!! pastinya saya berasa sungguh gumbira !!   " hai ! senangnya dalam hati , bila exam habis ! seperti ,, dunia ,, ana yg punyaa !! "  hahahahah

btw ,, bila exam habis ,, saya bersama teman2 yg lain ,, kembali sibuk mengikuti sagala mcm aktiviti yg telah dianjurkan oleh pihak sekolah khas utk pelajar lepas pmr .. hahahah !  yeah ,, aktiviti yg agak leceh tetapi dapat menarik perhatian saya untuk menyertainya .. hahahah..

byk juga aktiviti yg dianjurkan ... antaranya ,, anyam ketupat , anyam karipap , lawatan ke rumah anak yatim , masakan , gubahan , permainan tradisional ,, dan byk lagi ! saya telah menyertai pertandingan yg saya pun tidak tahu bagaimana cara nya . hahah !

antaranya adalah ,,explorace, anyam karipap ,gubahan ,masakan , congkak , chess dan bijak math ! pelik bukan ??sy tidak tahu pun cara untuk memasak .. saya seorang yang benci math ! hahahahha !

semuanya adalah kerana saya ingin enjoy dgn segala mcm aktiviti tersebut .. ckg saya berkata ,, peluang untuk kamu sertai pertandingan mcm nih ,, hanya akan dpt pada tahun ini sahaja .. pelajar yg senior or junior ,, tidak dibenarkan terlibat ...

lihatlah ,, betapa sayangnya guru2 di smks 19 kepada kami ! hee~~  saya bersama rakan yg lain ,, sedia memberikan khidmat kpd guru2 yg memerlukan pertolongan untuk melakukan apa2 sahaja kerja ..

itulah tanda saya syg guru2 di smks 19 ! kalu nak dibandingkan pertolongan sy yg tak seberapa nih ,, dgn jasa dan pengorbanan yg telah dilakukan oleh guru ketika memberikan saya ilmu ,, tak terhitung nilainya .. pengorbanan mereka terlalu besar bagi saya !

jadi ,, saya sayang ckg saya !

xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

No comments:

Post a Comment