Saturday, August 7, 2010

puasa =.=

 salam sayang ,,

oh my god ,, ade lagy 5 hari lagy puasa ganti yg aku perlu tunaikan .. tak sempat nak abskan nampaknya ..byk tuh .. arini puasa ,, kt kelas ,, aku diam je ,, ta mcm selalu ,, aku hyper giler .. haha !

but ,, aku letih lah ,, pnt menunggu masa utk berbuka .. haha ! sengal nya .. padahal baru pukul 4.20 pm . dah fkr nak bebuka .. haha ! teruk2 .. tp lapau ouh ,,td sahur mkn nasi ngn pizza .. pelik an ?? ish2 .. mane tak nya .. pizza tu je yg ade .. lauk takde .. aku pun bantai je lah .. hakhak @_@ 

,,but,, kalu korg nak tau ,, sedap tau mkn mcm tu .. teringat kt org yg negara dorg tgh berperang .. mcm kt gaza .. dorg ssh nak dpt mknan .. tak mcm kita ,. kita ni beruntung lagy dpt mkn tau ..

tak lama lagy ,, ramadan akan datang menjelma .. jgn lupa tau .. jgn buat2 tatau ramadan akan tiba .. hehe ,,

bila puasa ,, jgn nak cuba2 minum air lah ,, mkn lah .. tak baik tau .. allah tau ape yg kita wt tau .. puasa penuh .. terutama yg kaum adam.. yela,, kaum adam mane ade period .. tak mcm perempuan .. haha ! sbr ye kaum adam .. hee~~ 



ya allah ,, kuatkan diriku .. jgn biarkan diriku dikuasai nafsu .. doronglah diriku supaya tidak curi2 mkn time puasa ,, AMIN @_@

xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !

No comments:

Post a Comment