Friday, August 20, 2010

ohh my DREAM !

salam sayang ,,


woahh !! as you look at the picture above ,, you know where it is right ??
ofcouse its ROME , ITALY .. waa ,,  nak pegy sana !!

it's nice right ?? best woahh kalu dpt pergi kt sana !! i'm so exciting !!  bila nak leh pegy sana nih ,, uishhh !

someone ,, make my dream become true !! i want to go there !! really !!
i want go there ! kalu dpt pergi wif my syg ,, berdua ,, WOAHH !!  its sound interesting !! 

almaklumlah ,,, ROME adalah sebuah bandar yg penuh dgn percintaan ,, negara yg cukup indah untuk sepasang kekasih ! wahh !!  i love this !  can you imagine ,, when i go there ,, wif my sayang !! pasti romantikk !! hee ~~

hihihi !! now i'm crazy !  i want go there ! i want go there ! i want go there !!
 mum ,, can you pleasee take me there ??

 can you mum ??


xoxo  :  tikah syg faqihuddin forever !!

2 comments: