Tuesday, August 10, 2010

hari yg membosankan -.-

salam sayang ,,

hey guys ! aku nak cerita perjalanan hidup aku utk hari ini ,, okeyh ?? HAHA
dgr mcm bosan an ?? hekhek ,, tp just baca je lah eh ?? hee~~

kisah nya bermula pada pukul 5 pagi .. aku bgn dek kerana sudah puas tido .. hee~~ lgpun aku kena msk pagi pagi buta tu .. mcm mak pulakk kan ?? hehe ,,

walaupun yg demikian ,, aku tetap bgn dan pergi ke dapur .. bertujuan utk msk kuehteaw ( mcm ni kot eja dia ) .. aku kalu msk ,, tak sah kalu tak pedas .. so aku pun buat lah ape yg ptt ...

then ,, ble da siap suma ,, aku pun berangkat ke sekolah .. dalam masa yg sama juga ,, aku bungkus kuehteaw utk my darling .. tu mst ingat .. tak buleh lupa ..hee~~

bila dah sampai olah ,, aku trus jmpe my darling .. and aku antar mknan tu kt kls dulu .. mane tak nya ,, bsr tu bekas nya .. malu je kalu nak bwk g beratur ..

after that ,, kami ,, makhluk2 di sekolah mula lah start bercerita tentang perkara yg ta habis utk dicerita a.k.a gossip .. hehee ,,

tepat sahaja loceng berbunyi dan menandakan rehat telah tiba ,, apabila semua telah keluar dari kls ,, kami pun ssun atur mknan kami .. mcm ade parti .. hekhek ,,  ape lagy ,, kami pun mkn dgn rakus nya ,, haha !

kami buat mcm ni kerana kami mahu luangkan masa yg ade diisi dgn perkara yg pasti sukar utk kami lupakan .. hee~~

memory yesterday will be remember for forever :D

waktu sekolah sudah tamat ,, tetapi ,, bagy yg jadi intan terpilih ,, ditahan utk kelas tambahan .. goshhh ,, i hate thiss part .. 2o'clock bru dpt balikk umh .. but for me ,, 2.30 bru smpai umh .. yelah ,, nak tnggu my mum amik kt olah ..

then , smpai umh ,, bersiap2 utk ke kls tambahan a.k.a tusyen .. tusyen tersebut bermula pada pukul 3 ptg .. buleh bayangkan tak betapa lajunya aku nak bersiap .. gear 5 trus .. haha !

smpai je tsyen ,, ckg ckp  " yuna ,, sila ddk dan buat karangan " aku dgn muka blurr trus ddk dan sengih .. haha ! gila ape ,, 2 jam utk satu matapelajaran .. bayangkan lah .. hishh ,,

harini ,, drama bersiri paling popular di endonesia ,, iaitu benci bilang cinta yg dilakoni oleh baim wong as dimas , marsyanda as winda ,, telah smpai ke episod kemuncaknya ..

but ,, still tak puas ati .. asal mak dimas tak blik ke endonesia ?? hishh ,, pelikk tol .. cuba kalu aku jd director .. pasti cerita itu digemari ramai .. wahhwahh  ! hekhek ! :p

perlu diingatkan ,, esk puasa .. jgn tak puasa ye ,, ingat ..


xoxo  :  tika syg faqihuddin forever !

No comments:

Post a Comment